*Μια ακόμη επιστολή
μας έστειλαν χθες οι Γονείς του Μουσικού Σχολείου Ξάνθης. Αυτή τη φορά πάντως
την επιστολή δεν υπογράφει κάποιος καλλιτέχνης, αλλά ο Διευθυντής του Μουσικού Σχολείου Καβάλας και
πρώην διευθυντής του Μουσικού Σχολείου Ξάνθης Ιωάννης Κακάρας.
μας έστειλαν χθες οι Γονείς του Μουσικού Σχολείου Ξάνθης. Αυτή τη φορά πάντως
την επιστολή δεν υπογράφει κάποιος καλλιτέχνης, αλλά ο Διευθυντής του Μουσικού Σχολείου Καβάλας και
πρώην διευθυντής του Μουσικού Σχολείου Ξάνθης Ιωάννης Κακάρας.
Ιδού τι αναφέρει:
«Αγαπητοί γονείς,
Με την παρούσα επιστολή θα ήθελα να σας
εκφράσω τη συμπαράστασή μου στο αίτημά σας για την ανέγερση ενός σχολικού
συγκροτήματος κατάλληλο για τη στέγαση του Μουσικού Σχολείου Ξάνθης.
εκφράσω τη συμπαράστασή μου στο αίτημά σας για την ανέγερση ενός σχολικού
συγκροτήματος κατάλληλο για τη στέγαση του Μουσικού Σχολείου Ξάνθης.
Τα Μουσικά Σχολεία είναι ανοιχτά στην κοινωνία
με τρόπο ουσιαστικό. Πώς περιμένουμε να έχουμε στο μέλλον δημιουργικούς,
παραγωγικούς πολίτες, όταν αντιμετωπίζουμε τα παιδιά ως άτομα εκτός κοινωνικού
συνόλου ή όταν τα καλούμε να παρουσιαστούν ως θέαμα στα υπόλοιπα μέλη της
κοινωνίας για να εισπράξουν μια πρόσκαιρη και επιφανειακή επιβράβευση;
με τρόπο ουσιαστικό. Πώς περιμένουμε να έχουμε στο μέλλον δημιουργικούς,
παραγωγικούς πολίτες, όταν αντιμετωπίζουμε τα παιδιά ως άτομα εκτός κοινωνικού
συνόλου ή όταν τα καλούμε να παρουσιαστούν ως θέαμα στα υπόλοιπα μέλη της
κοινωνίας για να εισπράξουν μια πρόσκαιρη και επιφανειακή επιβράβευση;
Τα Μουσικά Σχολεία είναι σχολεία που
παρακολουθούν τις διαφορετικές κάθε φορά ικανότητες και ανάγκες των μαθητών
τους. Σχολεία με ανοχή στο πείραμα και στήριξη για τους δημιουργούς που
ενσωματώνουν και διοχετεύουν καινοτομίες.
παρακολουθούν τις διαφορετικές κάθε φορά ικανότητες και ανάγκες των μαθητών
τους. Σχολεία με ανοχή στο πείραμα και στήριξη για τους δημιουργούς που
ενσωματώνουν και διοχετεύουν καινοτομίες.
Τα Μουσικά Σχολεία δείχνουν
σεβασμό στη διαφορετικότητα. Ίσες ευκαιρίες δεν σημαίνει ίδιες ευκαιρίες. Στην
προσπάθεια να διατηρηθεί η ισότητα, οδηγούμαστε δυστυχώς συχνά σε μια μη
παραγωγική εξομοίωση ευκαιριών, εθελοτυφλώντας απέναντι στις διαφορετικές
ανάγκες και δεξιότητες των παιδιών . Η ισότητα είναι εν προκειμένω ψευδής,
γιατί προσφέρει σε όλους το ίδιο αδιαφορώντας για τη δυνατότητα ή το ενδιαφέρον
του καθενός να αξιοποιήσει αυτήν την προσφορά.
σεβασμό στη διαφορετικότητα. Ίσες ευκαιρίες δεν σημαίνει ίδιες ευκαιρίες. Στην
προσπάθεια να διατηρηθεί η ισότητα, οδηγούμαστε δυστυχώς συχνά σε μια μη
παραγωγική εξομοίωση ευκαιριών, εθελοτυφλώντας απέναντι στις διαφορετικές
ανάγκες και δεξιότητες των παιδιών . Η ισότητα είναι εν προκειμένω ψευδής,
γιατί προσφέρει σε όλους το ίδιο αδιαφορώντας για τη δυνατότητα ή το ενδιαφέρον
του καθενός να αξιοποιήσει αυτήν την προσφορά.
Τα Μουσικά Σχολεία είναι δημοκρατικά,
ανθρώπινα, «άλλου πνεύματος» σχολεία.
ανθρώπινα, «άλλου πνεύματος» σχολεία.
Απευθύνονται σε όλους τους μαθητές και όχι
μόνο σε όσους επιθυμούν να γίνουν μουσικοί.
μόνο σε όσους επιθυμούν να γίνουν μουσικοί.
Είναι ζωντανά κύτταρα πολιτισμού, που παρά τα
πολλά προβλήματα που αντιμετωπίζουν (ελλείψεις καθηγητών, οργάνων, κτιριακών
εγκαταστάσεων κ.λπ.), είναι και πρέπει να παραμείνουν σημαντικό κεφάλαιο στη
Μουσική Εκπαίδευση του σήμερα.
πολλά προβλήματα που αντιμετωπίζουν (ελλείψεις καθηγητών, οργάνων, κτιριακών
εγκαταστάσεων κ.λπ.), είναι και πρέπει να παραμείνουν σημαντικό κεφάλαιο στη
Μουσική Εκπαίδευση του σήμερα.
Γι’ αυτό λοιπόν κι εγώ, ως πρώην Διευθυντής
του Μουσικού Σχολείου Ξάνθης, που βίωσα και γεύτηκα την ομορφιά του, σας εκφράζω
την αμέριστη συμπαράστασή μου στο αίτημά σας και δηλώνω πως θα είμαι πάντα
αρωγός στον αγώνας σας.
του Μουσικού Σχολείου Ξάνθης, που βίωσα και γεύτηκα την ομορφιά του, σας εκφράζω
την αμέριστη συμπαράστασή μου στο αίτημά σας και δηλώνω πως θα είμαι πάντα
αρωγός στον αγώνας σας.
Καλή Δύναμη
Ο Διευθυντής του Μουσικού
Σχολείου Καβάλας
Σχολείου Καβάλας
Ιωάννης Κακάρας»
…
*Το δικό μου σχόλιο; Μια από τα ίδια και η επιστολή του
κυρίου Ιωάννη Κακάρα, δυστυχώς δεν λέει τίποτα ουσιαστικά εκτός από
φιλολογίες….
κυρίου Ιωάννη Κακάρα, δυστυχώς δεν λέει τίποτα ουσιαστικά εκτός από
φιλολογίες….
-Το ότι πέτυχε μόνο ένας μαθητής του Μουσικού Λυκείου Ξάνθης
φέτος στα ΑΕΙ, αλήθεια λέει τίποτα στον κύριο Κακάρα;
φέτος στα ΑΕΙ, αλήθεια λέει τίποτα στον κύριο Κακάρα;
……
*Με τίτλο «Δολοφονίες, ένας επιχειρηματίας, η Σέχτα, ο
Γκιόλιας, ο Τριανταφυλλόπουλος», ο Κώστας Βαξεβάνης αποκαλύπτει στο Hod Doc μεταξύ
των άλλων και τα παρακάτω:
Γκιόλιας, ο Τριανταφυλλόπουλος», ο Κώστας Βαξεβάνης αποκαλύπτει στο Hod Doc μεταξύ
των άλλων και τα παρακάτω:
«23 Ιουνίου 2016. Η Αγία Νάπα συγκλονίζεται από τη στυγερή
δολοφονία του επιχειρηματία νυχτερινών κέντρων Φάνου Καλοψιδιώτη. Ο
Καλοψιδιώτης ήταν στόχος εδώ και μια τετραετία και η δολοφονία του συνέπεσε
ημερολογιακά με προηγούμενη απόπειρα εναντίον του η οποία είχε ως αποτέλεσμα
τον θάνατο σωματοφυλάκων του.
δολοφονία του επιχειρηματία νυχτερινών κέντρων Φάνου Καλοψιδιώτη. Ο
Καλοψιδιώτης ήταν στόχος εδώ και μια τετραετία και η δολοφονία του συνέπεσε
ημερολογιακά με προηγούμενη απόπειρα εναντίον του η οποία είχε ως αποτέλεσμα
τον θάνατο σωματοφυλάκων του.
Η διπλή δολοφονική επιχείρηση θα μπορούσε απλώς να αποτελεί
μια αιματοβαμμένη ιστορία ξεκαθαρίσματος λογαριασμών, αλλά φαίνεται πως έχει
σχέση με κάτι ακόμη: με μια βρόμικη υπόθεση μια άλλης δολοφονίας στην Ελλάδα.
Αυτής του δημοσιογράφου Σωκράτη Γκιόλια».
μια αιματοβαμμένη ιστορία ξεκαθαρίσματος λογαριασμών, αλλά φαίνεται πως έχει
σχέση με κάτι ακόμη: με μια βρόμικη υπόθεση μια άλλης δολοφονίας στην Ελλάδα.
Αυτής του δημοσιογράφου Σωκράτη Γκιόλια».
Σύμφωνα με το Hot Doc που κυκλοφορεί, συνδέονται η αρχική
απόπειρα και η δολοφονία του Φάνου Καλοψιδιώτη με τη δολοφονία του Σωκράτη
Γκιόλια. Μάλιστα οι συντάκτες του περιοδικού κάνουν λόγο για ανατριχιαστικούς
συμβολισμούς.
απόπειρα και η δολοφονία του Φάνου Καλοψιδιώτη με τη δολοφονία του Σωκράτη
Γκιόλια. Μάλιστα οι συντάκτες του περιοδικού κάνουν λόγο για ανατριχιαστικούς
συμβολισμούς.
«Ποια στοιχεία
δείχνουν τον δολοφόνο του Γκιόλια, γιατί δεν αξιοποιήθηκαν ποτέ από τις
ελληνικές Αρχές, αλλά και γιατί η Ελλάδα αρνήθηκε να βοηθήσει τους Κύπριους
στην εξιχνίαση των εγκλημάτων» είναι το βασικό ερώτημα που θέτει το περιοδικό.
δείχνουν τον δολοφόνο του Γκιόλια, γιατί δεν αξιοποιήθηκαν ποτέ από τις
ελληνικές Αρχές, αλλά και γιατί η Ελλάδα αρνήθηκε να βοηθήσει τους Κύπριους
στην εξιχνίαση των εγκλημάτων» είναι το βασικό ερώτημα που θέτει το περιοδικό.
Γράφει ακόμη για την πιθανή σχέση των εκτελεστών με
εγκλήματα που εμφανίστηκαν ως τρομοκρατία, αλλά είναι πιθανό να αποτελούν τη
δράση ενός παρακράτους, επικαλούμενο μαρτυρίες στην Κύπρο.
εγκλήματα που εμφανίστηκαν ως τρομοκρατία, αλλά είναι πιθανό να αποτελούν τη
δράση ενός παρακράτους, επικαλούμενο μαρτυρίες στην Κύπρο.
Αποκαλύπτει ακόμη τα ονόματα και όλα τα στοιχεία της
υπόθεσης του Φάνου Καλοψιδιώτη και την ανατριχιαστική σύνδεση του στυγνού
εκτελεστή με τον Σωκράτη Γκιόλια και τη δολοφονία του το καλοκαίρι του 2010.
υπόθεσης του Φάνου Καλοψιδιώτη και την ανατριχιαστική σύνδεση του στυγνού
εκτελεστή με τον Σωκράτη Γκιόλια και τη δολοφονία του το καλοκαίρι του 2010.
Η υπόθεση της Κύπρου μυρίζει έντονα «Σέχτα Επαναστατών»,
υποστηρίζει και περιλαμβάνει πληροφορίες για το ποια τελικά μπορεί να είναι η
διαβόητη «τρομοκρατική οργάνωση» που χτύπησε ελάχιστες φορές και τα ίχνη της
εξαφανίστηκαν.
υποστηρίζει και περιλαμβάνει πληροφορίες για το ποια τελικά μπορεί να είναι η
διαβόητη «τρομοκρατική οργάνωση» που χτύπησε ελάχιστες φορές και τα ίχνη της
εξαφανίστηκαν.
Επιπλέον το περιοδικό ρωτά «γιατί οι ελληνικές Αρχές
απαξίωσαν μάρτυρες και στοιχεία που ίσως να συμπλήρωναν το παζλ της υπόθεσης
Γκιόλια που παραμένει ανεξιχνίαστη εδώ και έξι χρόνια».
απαξίωσαν μάρτυρες και στοιχεία που ίσως να συμπλήρωναν το παζλ της υπόθεσης
Γκιόλια που παραμένει ανεξιχνίαστη εδώ και έξι χρόνια».
…..
*Ιδού και το tweet του Μάκη Τριανταφυλλόπουλου για τις…
«αποκαλύψεις» Βαξεβάνη
«αποκαλύψεις» Βαξεβάνη
-Τα σχόλια για σας…Όταν «μαλώνουν» οι δημοσιογράφοι την…. «πατάνε»
τα… «βατράχια»
τα… «βατράχια»
…..
*Δυο τουλάχιστον από τους 11 φακέλους στο διαγωνισμό της
Γενικής Γραμματείας Ενημέρωσης για τις τηλεοπτικές άδειες βρέθηκαν ελλιπείς,
σύμφωνα με πληροφορίες.
Γενικής Γραμματείας Ενημέρωσης για τις τηλεοπτικές άδειες βρέθηκαν ελλιπείς,
σύμφωνα με πληροφορίες.
Οπως αναφέρουν οι ίδιες πηγές, εκτός διαγωνισμού αναμένεται
να τεθεί το Mega, το οποίο δεν προσκόμισε τραπεζική ενημερότητα.
να τεθεί το Mega, το οποίο δεν προσκόμισε τραπεζική ενημερότητα.
Εκτός διαγωνισμού αναμένεται να τεθεί και το Art TV του
Γιώργου Καρατζαφέρη, καθώς δεν περιλάμβανε ούτε το παράβολο των 30.000 ευρώ.
Γιώργου Καρατζαφέρη, καθώς δεν περιλάμβανε ούτε το παράβολο των 30.000 ευρώ.
…..
ΟΤΙ ΦΕΡΝΕΙ Η ΚΑΤΙΝΑ
Η Βιομηχανική Κάνναβη επιτρέπεται από φέτος στην Ελλάδα για
πρώτη φορά, και η ΘΕΟΓΕΝΗΣ ΚΟΙΝ.Σ.ΕΠ από το Τυχερό, στην προσπάθεια
της για την προωθήση νέων καλλιεργειών, έκανε το πρώτο βήμα.
πρώτη φορά, και η ΘΕΟΓΕΝΗΣ ΚΟΙΝ.Σ.ΕΠ από το Τυχερό, στην προσπάθεια
της για την προωθήση νέων καλλιεργειών, έκανε το πρώτο βήμα.
Με σπόρο απευθείας από το κλιματολογικά παρόμοιο με τον Έβρο
Μπάρι της Ιταλίας, ξεκίνησε δοκιμαστική καλλιέργεια σε έκταση 8 στρεμμάτων,
έχοντας τη βεβαιότητα ότι θα ευδοκιμήσει και θα συμβάλλει σημαντικά στην αύξηση
του εισοδήματος των παραγωγών που θα ασχοληθούν με αυτή.
Μπάρι της Ιταλίας, ξεκίνησε δοκιμαστική καλλιέργεια σε έκταση 8 στρεμμάτων,
έχοντας τη βεβαιότητα ότι θα ευδοκιμήσει και θα συμβάλλει σημαντικά στην αύξηση
του εισοδήματος των παραγωγών που θα ασχοληθούν με αυτή.
Πρόκειται για ένα προϊόν με 25.000 παράγωγα, το οποίο υπήρχε
στον Έβρο, ως γηγενής ποικιλία, ως το 1936.
στον Έβρο, ως γηγενής ποικιλία, ως το 1936.
(Σ.Σ. Λέτε σε λίγο οι πεδιάδες της Θράκης να γίνουν ένα
απέραντο….(βιομηχανικού)…χασισοποιϊου; Θού Κύριε Φυλακή τω στόματί μου…)
απέραντο….(βιομηχανικού)…χασισοποιϊου; Θού Κύριε Φυλακή τω στόματί μου…)
Η ΚΑΤΙΝΑ