Δεν ξέρω τι «παίζει» με τον αντιδήμαρχο Οικονομικών Σιαμπάν Μπαντάκ που μέχρι στιγμής έχει υπογράψει όλες τις απευθείας αναθέσεις της προηγούμενης δημοτικής αρχής παρά το αίτημα των δημοτών για Οικονομικούς Επιθεωρητές και καραμπινάτες παρανομίες όλη την προεκλογική περίοδο. Πλήρης Νομιμοποίηση δηλαδή όλων των πρώην «κολλητών» σου κύριε Σιαμπάν;
ΑΛΕΚΤΩΡ
*Πολύς ντόρος και θόρυβος για τις στάσεις των αστικών λεωφορείων που παραμένουν (όπως και όλη την 4ετία Τσέπελη φυσικά) σε απαράδεκτη κατάσταση, μολονότι ο πρώην Δήμαρχος είναι και μεγαλομέτοχος στα αστικά λεωφορεία!! Αλλά ήταν παντελώς αδιάφορος.
Χαρακτηριστική και η φωτογραφία που δημοσίευσε στο fb γνωστός συμπολίτης μας αλλά και τα σχόλια άλλων συμπολιτών μας.
Παύλος Φουρλακίδης: Μετά από αρκετό περπάτημα είπα και εγώ να ξεκουραστώ σε μια από τις καινούριες στάσεις ,ε κουράστηκα παραπάνω
Kiki Athanasiou: Πόσο πίσω θέλουμε να είμαστε από την υπόλοιπη Ευρώπη, πήγε ένας έριξε ένα τόνο τσιμέντο πάνω στα σπασμένα πλακάκια, και έγινε το έργο
Stathis Papadopoulos: Δεν ολοκληρώθηκε η δουλειά. Τα συνάντησα και στην Χαλκιδική. Θα τοποθετηθούν κι άλλα εξαρτήματα
Xrysovalantis Karasakalidis: Καλές έτσι; Λογικά δεν τελείωσαν όπως λέει και ο Σταθης
Kyriakos Psemmatakis: Άστο Παυλε θα πάει να κάτσει κανένα Γεροντακη και θα πέσει!!
….
*Με την Κατερίνα Σακελλαροπούλου να… μαζεύει ήδη τα πράγματά της, έχοντας συμφιλιωθεί με την επιλογή του Κυριάκου Μητσοτάκη να μην προτείνει την ανανέωση της θητείας της στο Προεδρικό Μέγαρο, το πρόσωπο που θα τη διαδεχθεί στην Προεδρία της Δημοκρατίας αποτελεί αντικείμενο συζητήσεων και… μελέτης.
Όσοι γνωρίζουν και κατανοούν τον τρόπο με τον οποίο σκέφτεται και δρα ο Πρωθυπουργός, στοιχηματίζουν ότι δεν θα προτείνει για Πρόεδρο της Δημοκρατίας μια προσωπικότητα με το ειδικό πολιτικό αποτύπωμα του Κώστα Καραμανλή, ή τον απρόβλεπτο χαρακτήρα του Αντώνη Σαμαρά.
Εφόσον ο Κυριάκος Μητσοτάκης επιμείνει σε μια επιλογή από τον χώρο της «όλης Κεντροαριστεράς», η Άννα Διαμαντοπούλου θα αποτελούσε πιθανότατα την εκλεκτή του σημερινού ενοίκου του Μεγάρου Μαξίμου.
Η υποψηφιότητά της για την ηγεσία του ΠΑΣΟΚ, ωστόσο, «καίει» αυτή την προοπτική. Θεωρητικά, τουλάχιστον. Γιατί, αρκετοί είναι εκείνοι που εκτιμούν ότι, την κατάλληλη χρονική στιγμή και εφόσον η πολιτική συγκυρία διευκολύνει μια τέτοια επιλογή, ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα έπαιζε το «χαρτί Διαμαντοπούλου». Ανεξάρτητα από τις αναμενόμενες αντιδράσεις στην Κοινοβουλευτική Ομάδα και τη βάση της Νέας Δημοκρατίας.
…
*Με επιστολή τους στον Ύπατο Εκπρόσωπο Εξωτερικής Πολιτικής και Πολιτικής Ασφάλειας της Ε.Ε., κ. Ζοζέπ Μπορέλ, οι Ευρωβουλευτές του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής κ.κ. Γ. Μανιάτης, Ν. Παπανδρέου και Σ. Αρναούτογλου, ζητούν την παρέμβαση της ΕΕ για την προστασία των ελληνικών κυριαρχικών δικαιωμάτων στην Ανατολική Μεσόγειο.
Παράλληλα, ζητούν την υλοποίηση ενός κορυφαίου ευρωπαϊκού προγράμματος ενεργειακής ασφάλειας της Ε.Ε., όπως είναι το ηλεκτρικό καλώδιο Ισραήλ – Κύπρος – Κρήτη – Αττική (Great Sea Interconnector).
Στην επιστολή τους, οι τρεις Ευρωβουλευτές του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής ζητούν επίσης από τον Ύπατο Εκπρόσωπο να λειτουργήσει στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων του για την τήρηση εκ μέρους της Τουρκίας του Διεθνούς Δικαίου και του Δικαίου της Θάλασσας (UNCLOS), υπενθυμίζουν την καταδίκη του παράνομου τουρκολιβυκού μνημονίου από το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο, ενώ παράλληλα υπενθυμίζουν ότι αυτό το ενεργειακό έργο έχει ενταχθεί ήδη από το 2013 στον κατάλογο των ευρωπαϊκών έργων ενεργειακής προτεραιότητας και έχει διασφαλισθεί χρηματοδότηση άνω των 600 εκατομμυρίων ευρώ.
…..
*Eυρωπαϊκή χρηματοδότηση ύψους 8,2 εκατ. ευρώ από το πρόγραμμα Connecting Europe Facility (CEF) εξασφάλισαν τέσσερα ελληνικά περιφερειακά λιμάνια για την ανάπτυξη υποδομών cold ironing και την εκπόνηση σχετικών μελετών.
Η πρόταση για την εξασφάλιση χρηματοδότησης οργανώθηκε και υποβλήθηκε στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή από το ΤΑΙΠΕΔ σε συνεργασία με τον Οργανισμό Λιμένος Λαυρίου και αφορά στους Οργανισμούς Λιμένων Ραφήνας, Λαυρίου, Κέρκυρας και Καβάλας, στους οποίους το Ταμείο ελέγχει το 100% του μετοχικού τους κεφαλαίου.
Οι ευρωπαϊκοί πόροι θα διατεθούν για την εγκατάσταση υποδομών cold ironing στο λιμάνι της Ραφήνας και την υλοποίηση μελετών επί του ίδιου αντικειμένου στα υπόλοιπα τρία λιμάνια. Η χρηματοδότηση από την Κομισιόν θα συμβάλλει στην ενεργειακή μετάβαση των τεσσάρων λιμένων με την ανάπτυξη στις χερσαίες εγκαταστάσεις τους υποδομών παροχής ηλεκτρικής ενέργειας σε ελλιμενισμένα πλοία, μειώνοντας δραστικά το ανθρακικό τους αποτύπωμα.