Επιχειρήσεις από την Ξάνθη στο Διεθνές σεμινάριο και έκθεση για τον αειφόρο τουρισμό στην πόλη Lecce της Ιταλίας

Το διεθνές workshop για τον αειφόρο και ποιοτικό τουρισμό και η διεθνής έκθεση του έργου QNeST, εταίρος του οποίου είναι και το Επιμελητήριο Ξάνθης, θα πραγματοποιηθούν την Πέμπτη 27 Ιουνίου 2019 από τις 9.00 π.μ. μέχρι το βράδυ, στο κτίριο 5, στο Studium 2000, Via di Valesio, στην καρδιά του Lecce (Ιταλία).

Η εκδήλωση θα είναι αποκλειστικά αφιερωμένη στην ανάπτυξη και διάδοση ενός “δικτύου ποιότητας” φορέων και επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον τομέα του βιώσιμου τουρισμού σε ολόκληρη την περιοχή της Αδριατικής-Ιονίου.

Θα πραγματοποιηθούν συναντήσεις B2B, συζητήσεις και παρουσίαση πιλοτικών τουριστικών διαδρομών υψηλής ποιότητας σε τοπικό και διεθνές επίπεδο.

Αυτή η μεγάλη εκδήλωση περιλαμβάνει μια Διεθνή Έκθεση που θα είναι από τις 5:00 μ.μ. ανοιχτή σε κοινό όλων των ηλικιών. Θα συμμετέχουν περισσότερες από 60 τοπικές και διεθνείς επιχειρήσεις, μεταξύ αυτών και από την Ξάνθη, που θα παρουσιάσουν τα υψηλής ποιότητας προϊόντα και υπηρεσίες τους, από κρασί και τοπικά πιάτα σε τουριστικά καταλύματα και εργαλεία που σχετίζονται με την αποκατάσταση της πολιτιστικής κληρονομιάς, με εγκαταστάσεις προσβασιμότητας κ.λπ. Μια ομάδα μουσικών θα ζωντανέψει το βράδυ με παραδοσιακά τραγούδια από το Salento.

Η πρωτοβουλία διοργανώνεται στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος «QNeST – Quality Network on Sustainable Tourism”», που συγχρηματοδοτείται στο πλαίσιο του προγράμματος Interreg V-B Adriatic-Ionian Programme (Priority axis No.2 “Sustainable Region”, Specific objective 2.1 “Promoting the sustainable valorisation and preservation of natural and cultural assets as growth assets in the Adriatic-Ionian area”», με επικεφαλής το Πανεπιστήμιο του Salento (Τμήμα Πολιτιστικής Κληρονομιάς και Τμήμα Βιολογικών & Περιβαλλοντικών Επιστημών και Τεχνολογιών – DiSteba).

Το συγκεκριμένο έργο θα διαρκέσει μέχρι τον Δεκέμβριο του τρέχοντος έτους και περιλαμβάνει μια διεθνή σύμπραξη που απαρτίζεται από φορείς από την Ιταλία, τη Σλοβενία, την Κροατία, το Μαυροβούνιο και την Ελλάδα.

Στόχος είναι να δημιουργηθεί ένα διακρατικό δίκτυο τουριστικών φορέων που θα συνδυάζεται με ένα brand για τον αειφόρο ποιοτικό τουρισμό. Το νέο brand, που δημιουργήθηκε μετά από μια μακρά φάση έρευνας και σύγκρισης διεθνώς γνωστών εμπειρογνωμόνων στον τομέα, εντοπίζει τους εμπλεκόμενους που παρέχουν υψηλής ποιότητας τουριστικά προϊόντα και προσανατολίζονται επίσης στην επίτευξη προτύπων περιβαλλοντικής, κοινωνικής και οικονομικής βιωσιμότητας.