Το θέμα είναι πότε θα ολοκληρωθεί το έργο και θ’ ανοίξει ο δρόμος,
γιατί κάποιοι το προγραμμάτιζαν από το 1998!
γιατί κάποιοι το προγραμμάτιζαν από το 1998!
Ευχάριστα νέα για τους Ξανθιώτες, αν και το θέμα δεν είναι μόνο να
ενταχθεί ένα έργο, αλλά να ολοκληρωθεί επιτέλους ο κάθετος άξονας προς
Βουλγαρία από το Δημάριο και ν’ ανοίξει ο δρόμος ώστε οι οδηγοί να μην
κινδυνεύουν χρησιμοποιώντας τον Τουριστικό δρόμο του Αγίου Κωνσταντίνου.
ενταχθεί ένα έργο, αλλά να ολοκληρωθεί επιτέλους ο κάθετος άξονας προς
Βουλγαρία από το Δημάριο και ν’ ανοίξει ο δρόμος ώστε οι οδηγοί να μην
κινδυνεύουν χρησιμοποιώντας τον Τουριστικό δρόμο του Αγίου Κωνσταντίνου.
Αναλυτικά ο Νίκος Καραγιάννης αποκαλύπτει τα παρακάτω στο ypodomes.com
Στο ΕΣΠΑ 2014-2020 εντάχθηκε το
πρώτο τμήμα του κάθετου άξονα της Εγνατίας Οδού Ξάνθη – Εχίνος –
ΕλληνοΒουλγαρικά Σύνορα: “Δημάριο -Σύνορα (χ.θ. 8+172- χ.θ.16+147) –
Κατασκευή του υποτμήματος από χ.θ. 9+660 έως χ.θ.12+820». Πρόκειται για ένα
έργο με μήκος 3,16χλμ που περιλαμβάνει και την κατασκευή της Σήραγγας Συήνης.
πρώτο τμήμα του κάθετου άξονα της Εγνατίας Οδού Ξάνθη – Εχίνος –
ΕλληνοΒουλγαρικά Σύνορα: “Δημάριο -Σύνορα (χ.θ. 8+172- χ.θ.16+147) –
Κατασκευή του υποτμήματος από χ.θ. 9+660 έως χ.θ.12+820». Πρόκειται για ένα
έργο με μήκος 3,16χλμ που περιλαμβάνει και την κατασκευή της Σήραγγας Συήνης.
Το έργο έχει κόστος 18.627.600
ευρώ και αναμένεται να δημοπρατηθεί το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα
τραβώντας το ενδιαφέρον των τεχνικών εταιρειών της χώρας. Φορέας Υλοποίησης του
έργου είναι η Εγνατία Οδός Α.Ε.
ευρώ και αναμένεται να δημοπρατηθεί το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα
τραβώντας το ενδιαφέρον των τεχνικών εταιρειών της χώρας. Φορέας Υλοποίησης του
έργου είναι η Εγνατία Οδός Α.Ε.
Η ολοκλήρωση του έργου εκτιμάται
μέχρι το τέλος του 2020 ενώ στο έργο περιλαμβάνονται και οι απαραίτητες
απαλλοτριώσεις. Το έργο έχει ενταχθεί στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα ΥΜΕ-ΠΕΡΑΑ
2014-2020.
μέχρι το τέλος του 2020 ενώ στο έργο περιλαμβάνονται και οι απαραίτητες
απαλλοτριώσεις. Το έργο έχει ενταχθεί στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα ΥΜΕ-ΠΕΡΑΑ
2014-2020.
Ο κάθετος άξονας της Εγνατίας
Οδού, Ξάνθη–Εχίνος –Ελληνοβουλγαρικά Σύνορα, είναι συνολικού μήκους 49χλμ. και
ανήκει στο Διευρωπαϊκό Οδικό Δίκτυο.
Οδού, Ξάνθη–Εχίνος –Ελληνοβουλγαρικά Σύνορα, είναι συνολικού μήκους 49χλμ. και
ανήκει στο Διευρωπαϊκό Οδικό Δίκτυο.
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
Το φυσικό αντικείμενο του έργου
αφορά στην κατασκευή του υποτμήματος, μήκους 3,16 χλμ.( χ.θ. 9+660 έως
χ.θ. 12+820), του τμήματος Δημάριο-Ελληνοβουλγαρικά σύνορα, συνολικού μήκους 8 χλμ. (από χ.θ. 8+172 έως
χ.θ. 16+147).
αφορά στην κατασκευή του υποτμήματος, μήκους 3,16 χλμ.( χ.θ. 9+660 έως
χ.θ. 12+820), του τμήματος Δημάριο-Ελληνοβουλγαρικά σύνορα, συνολικού μήκους 8 χλμ. (από χ.θ. 8+172 έως
χ.θ. 16+147).
Η κατασκευή του τμήματος Δημάριο
– Ελληνοβουλγαρικά Σύνορα με διατομή 7,5μ / 10,5μ εκπληρώνει του στόχους της
Διακρατικής Συμφωνίας μεταξύ Ελλάδας και Βουλγαρίας για την υλοποίηση του
διασυνοριακού άξονα Ξάνθη – Εχίνος – Rudozem – Plovdiv.
– Ελληνοβουλγαρικά Σύνορα με διατομή 7,5μ / 10,5μ εκπληρώνει του στόχους της
Διακρατικής Συμφωνίας μεταξύ Ελλάδας και Βουλγαρίας για την υλοποίηση του
διασυνοριακού άξονα Ξάνθη – Εχίνος – Rudozem – Plovdiv.
Στο φυσικό αντικείμενο του
παρόντος έργου επίσης περιλαμβάνεται η κατασκευή τεσσάρων γεφυρών και της μονής
αμφίδρομης) σήραγγας Συήνης.
παρόντος έργου επίσης περιλαμβάνεται η κατασκευή τεσσάρων γεφυρών και της μονής
αμφίδρομης) σήραγγας Συήνης.
Στο έργο επίσης περιλαμβάνονται
οι απαραίτητες δαπάνες για απαλλοτριώσεις, μετατοπίσεις δικτύων Οργανισμών
Κοινής Ωφέλειας (ΟΚΩ), καθώς και δαπάνες διαχείρισης και επίβλεψης.
οι απαραίτητες δαπάνες για απαλλοτριώσεις, μετατοπίσεις δικτύων Οργανισμών
Κοινής Ωφέλειας (ΟΚΩ), καθώς και δαπάνες διαχείρισης και επίβλεψης.
Νίκος Καραγιάννης (ypodomes.com)